Mi is kivettük a részünket!
Új ügyfelünk, a Szerencsejáték Zrt. “Vedd ki a részed!” elnevezésű, a Futball Világbajnoksághoz kapcsolódó promóciós kampányához terveztünk és gyártottunk egyedi POS eszközöket.
A történet március elején kezdődött egy tendermeghívással. A brief szerint a “Vedd ki a részed!” promóciós kampány célja a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási játékainak (Tippmix, Totó, Goltotó) a Futball Világbajnokság időtartama alatt történő népszerűsítése, amelynek egyik fontos eleme az eladáshelyi kommunikáció, mégpedig olyan egyedi POS eszközök segítségével, amelyek biztosan felkeltik az üzletekbe betérő vásárlók figyelmét. Stílusuk legyen vagány és trendi, megjelenésükben illeszkedjenek a 2014-es foci VB és a sportfogadási termékek arculatához egyaránt és mindez költséghatékony módon történjen.
Fel lett adva a lecke. Kreatív csapatunk és produkciós részlegünk két hétig ötletelt, skiccelt, makettezett, számolt, egyeztetett. Terveztünk saját logót a kampánynak, ami az összes eszköz központi eleme lett, majd jött az ötlet, hogy mozgassuk meg a logó egy részét, hogy odavonzza a tekinteteket. Így született meg a forgós attrap terve, amelynek köszönhetően megnyertük a tendert. Mivel nemrégiben elindult a kampány, megosztjuk veletek néhány tervünket és azok megvalósulását.
Forgós attrap
Az attrap felső részében elhelyezett forgó alkotórészt egy napelemes motor mozgatja, így váltakoznak a logóban szereplő labdák, utalva arra, hogy különböző sportágakra lehet fogadni. Az eszköz tehát nem csak látványos, környezetbarát is!
1. látványterv
Kirakati dombormatrica
Plakát
A POS-ek megtekinthetőek országszerte a Szerencsejáték Zrt. Lottózó üzleteiben.
Ügyfelünknek köszönjük a lehetőséget és eredményes kampányt kívánunk!
Ha tetszett a cikk, csatlakozz hozzánk a Facebookon!