Mindannyian tudjuk, nem mindegy mit eszünk nap mint nap, és mivel ápoljuk a bőrünket, hajunkat, hiszen ezek hosszútávon erősen befolyásolják közérzetünket, egészségünket. Ezért egyre többen keressük tudatosan a boltok polcain a természetes összetevőjű élelmiszereket, kozmetikumokat, melyek csak nagyon kis százalákban, vagy egyátalán nem tartalmaznak mesterséges anyagokat. Szerencsére, ha lassan is, de növekszik az ilyen termékek száma.
Körülnéztünk, a tervezők milyen eszközökkel informálnak minket a csomagolásokon keresztül a natúr termékek területén. Sok-sok példát találtunk, melyek nagy szépérzékkel mutatják meg, itt valami természetes dologról van szó!
A “Michèle finomságai” elnevezésű lekvárok és dzsemek csomagolásai a rajzokkal életrekeltett hatalmas gyümölcsképekkel, és az akvarelles háttérrel egyszerre ínycsiklandóak és játékosak. Ezek a termékek tipikusan olyanok, amit a csomagolásuk miatt veszünk le a polcról. Lehetséges, hogy az adott pillanatban nem is hiányzik a háztartásunkból, mégis a bevásárlókosarunkban landolnak. :)
A Peter Gregson Studio tervezte ezeket a csodás élemiszer-csomagolásokat a szerb piacra. A projekt művészeti vezetőjét a nagyi konyhájához fűződő szép emlékei, a finom befőttek és a fehér hímzett terítő ihlették meg. A címke is olyan mint egy szép kézimunka, ami a hagyományt és az értéket egyszerre hangsúlyozza, így érezteti a vásárlókkal, hogy egy prémium terméket tartanak a kezükben. Az üvegek formái egyszerűek és letisztultak. Ezzel is a nagymama spejzében található, télire eltett finomságokra utalnak.
A makadámdió természetes olajával készül hajápoló termékek.
A Charleston Soap Chef kozmetikai termékeinek csomagolásain vintage stílusban készített illusztrációként jelennek meg a főbb természetes összetevők. A bőrradírok visszazárható, csatos üvegeit mi biztosan megtartanánk miután kifogytak!
A natúr színekkel tipografált címkék jól érzékeletetik, ezek a felvágottak színtiszta husiból vannak, adalékanyagok nélkül.
Healty Choice, vagyis Egészséges Választás a neve ennek a készételeket kínáló termékcsaládnak és ezt nagyon jól érzékeltetik a grafikák is!
A nagy multicégek sajátmárkás termékei között is találunk természetes összetételű élelmiszereket. Ilyen például a Tesco vállalat “Organic” elnevezésű termékcsaládja.
Ha tetszett a cikk, csatlakozz hozzánk a Facebookon!