Kövess minket

Címkék

3D (1) Account (1) Adam Quest (1) Adam Tumiński (1) ajándék (1) Állás (1) Állatkert (1) Ambigramma (1) Apák és Fiúk napja (5) Arculat (5) Árvíz (1) Asya Kozina (1) Attrap (1) Baseball sapka (1) Betű (2) Bio (1) Bor (2) Buborék fólia (1) Budapest (1) Bútor (1) Carl Warner (1) Cégér (2) Ceruza (1) Cigaretta (1) Címke (2) Cipő (2) Cipzár (1) Coffee to go (1) Craig&Karl (1) Csomagolás (19) Design (40) designer (1) Display (4) Egalizálás (1) Eiko Ojala (1) Ékszer csomagolás (1) Építészet (1) Eric Freitas (1) Ételfotó (1) Fekete-fehér (3) Felhő (1) Fenntarthatóság (1) Festészet (1) Festmény (1) Florian Nicolle (1) Forgó attrap (1) Formatervezés (22) Funkció (2) Graffiti (1) Grafika (38) Hajó (1) Hirdetés (1) Holton Rower (1) Homokzsák (1) Hot Wheels (6) Houston (1) Hullámkarton (2) Humor (1) Igény (1) Igor Mitin (1) Illusztráció (5) Instore (2) Jan Sedmak (1) JasonL (1) Jégkrém (1) Jenny Chen (1) Joghurt (1) John Langdon (1) Jonathan Calugi (1) Jónófón (1) Kalligráfia (1) Karácsony (3) Karton (1) Kártya (1) Kávé (1) Kézműves (1) Kiállítás (1) Kör (1) Lámpa (1) Láthatatlan ember (1) Liu Bolin (1) Logó (1) Lottózó (1) Malac (1) Martin Migliaro (1) Matchbox (1) Mathias DAndrea (1) Matrac (1) meglepetés (1) Mese (1) Micael Butial (1) Michael Jackson (1) Millenáris (5) Mobilgát (1) Múzeum (1) Naptár (1) Neo (1) NEST (1) Névjegykártya (2) New Era (1) Nyomdatechnika (2) Nyomtatás (1) operator állás (1) Óra (2) Organikus (1) Origami (1) Pályázat (1) Papír (12) Papírpohár (1) Papír ruha (1) Performansz (1) Peter Anton (1) Peter Dahmen (1) Plakát (4) Póker (1) POP (1) Pop-up (2) Pop királya (1) Portré (2) POS (2) Rasmus Erixon (1) Reklám (1) Reklámtörténet (3) Rendezvény (5) Retro (1) Robert Romanowicz (1) roller (1) Sabeena Karnik (1) Sárga (1) Slow (1) Szék (1) Szerencsejáték Zrt. (1) Színtan (1) Szobor (1) Szobrászat (2) Szőlő (1) Tej (1) Tél (1) Telefon (1) Természetes (1) Thomas (1) Tiago Pinto (1) Tipográfia (10) TMGroup (1) Török Ádám (1) Újrahasznosítás (7) Vállfa (1) Vedd ki a részed! (1) Vektor (1) vektorgrafika (1) Vicces (3) Vintage (2) vonalkód (1) Zim&Zou (1) ZOO (1) Címkefelhő

Tipográfiai katasztrófák – 1. rész

2013.06.24. 13:42 :: Focusteam

Amikor nincs egy jó cégér a cégért

A városban nézelődve érdemes megfigyelni a különböző boltok, intézmények cégéreit. Ez az első dolog amit meglátunk. Sokszor ez dönti el, hogy bemegyünk-e az adott üzletbe, függetlenül attól hogy szükségünk van-e az ott árult termékekre. A táblák kidolgozottságának minősége gyakran semmilyen kapcsolatban nincs a boltban árult termékkel. A jó cégér figyelemfelkeltő, de nem harsány. Illeszkedik az őt körülvevő környezet stílusához.

Lássunk pár negatív példát a mai Budapestről:

1solarium.jpg

400717_10151628377973281_1975405198_n.jpg

378066_10201310142825577_564616580_n.jpg

947045_3139003930232_915384890_n.jpg

1008475_10151650374990340_698220206_o.jpg

1009898_3139004970258_1246582660_n.jpg

486620_496398610417042_403405894_n.jpg

IMG_0079.jpg

IMG_0072.jpg

Forrás: https://www.facebook.com/groups/177472545640836/

Ha tetszett a cikk, csatlakozz hozzánk a Facebookon!



11 komment

Címkék: Grafika Cégér Tipográfia

A bejegyzés trackback címe:

https://monokli.blog.hu/api/trackback/id/tr175372427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hot-spot (törölt) 2013.06.25. 07:41:52

Jó cégérnek nem kell reklám.
Én tudok olyan üzletről,ahol egyáltalán nem is lehet tudni azt,hogy valami üzlet működik,mert sem egy tábla sem más nem jelzi azt.Ennek ellenére lazán árulják a fürdőkádakat és csaptelepeket.Hjaaa, és a címen még telephelyként sincs bejegyezve semmi.

mizie 2013.06.25. 08:11:36

Esztétikai igénytelenség. Sajnos úton útfélen észrevehető itthon. De nem csak a boltokban. Irodák, lakóházak, belterek, köztéri lovasszobrok, öltözködés és még sorolhatnám.

Pedig ez egy tanulható dolog. Csak ugye az igénytelenség...

hot-spot (törölt) 2013.06.25. 08:20:15

@mizie: Na jó,de ott a másik fele,a romkocsmák pl és a köpködők (lepukkant büdös kocsmák),amik viszont hasítanak a népszerűségben.Tehát lehet hogy itt ezek a romdolgok a menők,mivel azt jelzik hogy olcsó a hely.
Nem?

MarcusFenix 2013.06.25. 08:46:23

@hot-spot: Ez szuper hozzászólás volt! :) A te üzletednek se kellett a reklám, be is csődölt ahogy kell :)))) Te marketingzseni, és még képes vagy a szakadt blogodban osztani a sok ostoba butaságot másoknak? :)

mizie 2013.06.25. 09:01:48

@hot-spot: Az esztétikus nem egyenlő a trendi vagy drágább helyekkel. A jól öltözöttség sem a pénz kérdése hanem az ízlésé.

hot-spot (törölt) 2013.06.25. 09:13:20

@mizie: Ami neked ízléstelen,az még nem biztos ám,hogy a többi embernek is az.
Tehát ki határozza meg azt,hogy mi a jó ízlés?:)

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.25. 09:29:52

Az utolsó előtti semmiképp sem tipográfiai gond. Inkább nyelvtani. Vagy ennyire hiányos a németem? A "herren" nem két r? :)

Kecskeszem 2013.06.25. 14:18:48

Az ön megálmodjával mi a bajság? Nem bírok rájönni.

mizie 2013.06.26. 10:36:42

@hot-spot: Az esztétika nem szubjektív fogalom. Ezért is tanulható.

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2013.07.01. 15:32:49

mondjuk az a művész, aki ilyen cégért rak ki magáról, egyúttal a művészetéről is nyilatkozik. mert hogy egy szoláriumnál elbaltázták a feliratot, és a "z" később került fel, zavaró, tényleg, de attól még a szolárium ugyanúgy barnít, nem csökken ettől a szolgáltatás minősége.
egy művésznél fontos a minőségi cégér
süti beállítások módosítása